ESP BUKAN SEKADAR MINUMAN


NAK SIHAT DAN SEDAP

Pagi-pagi memang wajib lah singgah kedai jual kuih kat depan tu,sebelum pergi kerja.

Untuk sarapan.

Macam-macam kuih ade,heaven sangat rasa,iyelah dah lama tak tengok kuih dari utara ni.

Dalam seminggu dua asyik dok ulang je ke gerai tu.

Ishhh...

Ini tak boleh jadi,kuih-muih ni banyak juga kalori ni,tambah yang digoreng tu.

Apalagi...terus insaf.😁
Kembalilah ke sarapan yang lebih sihat tapi mengenyangkan.

Of kos lah shake...shake esp.
Resepi kat atas esp dengan performance drink.

Fuyyooo...
Memang terangkat habis rasanya.
Memang sedap dan berkhasiat.

Jom nak share lagi pasal Esp.
Dari Irahartatik Rusdi.

ESP ( ENERGIZING SOY PROTEIN )

KENAPA SAYA JATUH CINTA DENGAN ESP???

Assalamualaikum dan selamat pagi. Hari ini saya nak share kan kebaikan dan manfaat dari ESP.

Sebenarnya ESP bukanlah produk pertama saya bersama Shaklee. Tapi setelah mencuba untuk pertama kali, saya terus jatuh hati dan tak boleh move on dengan yang lain.

Kebaikan ESP Shaklee :

• ESP memberikan 14gram protein yang berkualiti tinggi semulajadi (rendah lemak, tanpa kolesterol dan laktosa)

• ESP berbeza dengan protein soya jenis yang lain kerana protein soya jenis lain hanya membekalkan 5-8gram protein sehari.

• ESP juga merupakan sumber protein yang tidak diubahsuai genetik (non-GMO)

• ESP juga membekalkan 9 asid amino penting  yang tidak dapat dihasilkan oleh badan.

Manfaat ESP :

• Menghasilkan otot, rambut dan kuku yang sihat
• Bantu memberi tenaga dan stamina
• Bantu mengurangkan risiko kanser
• Mengurangkan gejala menopaus.
• Mengawal kolesterol
• Menyokong perkembangan bayi yang sihat bagi ibu hamil dan menyusu
• Menganjalkan kulit.

Kenapa saya jatuh dengan ESP? Setelah hampir 11 bulan mengamalkan ESP, masalah gastrik yang saya alami telah hilang.

Kulit muka yang dulu kusam pon dah semakin cerah dan lembut.

Oh ya, selain diminum ESP juga boleh dijadikan masker untuk mendapatkan kulit yang lebih lembut.

Lepas ni tak ada alasan lagi untuk saya pilih sumber soya yang lain. Selamanya ESP ❤❤



Harga RP : RM 170.93 ( 850g )





Berminat nak dapatkan Esp?

Izwati
wasap.my/+60135304142
Fb Noor Izwati

#Produk ini tidak bertujuan untuk mengubati.

No comments