WAJAH KUSAM TAK BERMAYA KINI BERSIH BERSERI

Assalamualaikum wbt.
Selamat petang semua..

Petang ni nak share antara shaklee effect pada diri saya

Salam perkenalan semua..
Nama : Nurramlah Abu Nasir
FB : Nurramlah Abu Nasir
Pekerjaan : Guru KAFA
Asal : Pahang ( Menetap di Perak selepas berkahwin)
Umur : 28 tahun

Saya nak kongsi #shakleeeffect mengenai kulit muka saya

Selepas bersalin anak pertama,
saya dapati wajah saya sangat kusam dan tidak berseri.
Tona kulit pun tak sekata

Sedih tengok muka di cermin.
Baru anak satu tapi muka dah macam anak 10!😭

Kebetulan ada senior sekolah duk update kat fb pasal shaklee

Tengok perubahan pada diri akak senior tu buat saya rasa jeles
Macam anak dara padahal anak dah 3!
Pastu saya pun pm dia tanya pasal vitamin c

Itulah vitamin pertama shaklee yang saya amek.
Before kawin pernah dah amek esp, vitamin c dan b complex.

Tapi xde orang guide dengan betul.
Esp terbuang begitu sahaja
Sebab tak tahu pun boleh bancuh dengan macam macam minuman

Vitamin c dengan b complex pun sampai expired date tapi x habis2.
Adalah dalam setengah botol
😭

Orang tu cakap suruh kemam vitamin c tu.
Bukan yang chewable tau.. yang sustained release
😂😂😂

Alhamdulilah bersyukur sangat sebab akak senior tu guide cara makan supplements.

Siap daftar ahli sebab nak harga murah
Dia siap offer buat business lagi

Alhamdulilah kulit tak kusam lagi
Tona kulit makin sekata
Lepas tu baru saya try set detox

Memang amazing sangat
dengan perubahan kulit tu

Shaklee banyak mengubah hidup saya lebih sihat dan jelita
😘😘😘

Konsisten dengan esp dan vitamin c memang terbaik

Seluruh kulit menjadi makin cerah dan gebu. Kulit rasa moist sahaja.

Boleh dikatakan hampir semua produk shaklee saya dah cuba

Alhamdulillah.. Harap lepas ni boleh sihat dan lebih berjaya dengan shaklee 😊😊

Sekian,terima kasih.

#ShakleeEffect



Berminat untuk dapatkan produk ini?
Izwati
013 530 4142
Id 1173799
Fb Noor Izwati



*Produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

No comments