KURUS CARA SIHAT: KISAH GENG DETOX

BILA KO TGK GAMBO KO YG LAMA-LAMA!

Betoi ke ni aku?
Nak tgk gambo lama2 pun tak selera kan

Masa ni....bkn je berat naik
Dah le perut buncit MCM orang pregnant
Muka jerawat bermaharajalela.... Tanpa segan silu berumah di muka akak

Geram nya lak tgk

Puas fikirkan .... Bagaimana nak atasi masalah yg melanda diri ni

Lastnya...... Keputusan muktamad kak Ija ambik
Start 2/1/2018... Aku perlu buat perubahan... Aku perlu kawal pemakanan
Aku perlu start balik SET KURUS SHAKLEE yg pernah aku ambik dulu.. yg pernah buat aku Trnkan berat sampai berat aku 48KG. Kalau dulu aku blh.... Kenapa tidak sekarang!

Alhamdulillah...

Berkat kawal permakanan, konsisten set kurus Shaklee.... detox... Aku berjaya Trnkan berat sebanyak 12.5KG dalam masa 4bulan lebih.

Perut yg dulu buncit pun dah kembali rata 😊

Jerawat kat muka pun beransur-ansur pulih.mana jerawat yg bermaharajalela tu pun dah beralih arah....mereka dah segan menumpang kat pipi ni. Yg degil2 yg x sedor diri je masih tinggal lagi 🤣🤣🤣

Bestnya kan bila kita berjaya buat satu perubahan dkt diri kita sendiri

Nak berdampingan dengan en.abg pun dah x segan dah...

Korang?????

Yg nak lakukan perubahan... Xreti MCM mana nak mula... Jom Wa Akak..... Akak bantu!

#detox
#jomkurus
#kurussihat
#langsing

•••••
Testimoni sebenar drpd
FB : Nor Azliza Sahin
Kelana Jaya



Nak dapatkan Shaklee
Izwati
0135304142
Id 1173799
Fb Noor Izwati
Ig Izcergas

2 comments:

  1. Detoks Shaklee way..sihat dan berkesan.

    Jom ke teratak saya ye.

    http://madamwani.blogspot.com/2018/08/kurus-lepas-2-bulan-amal-detox-cara.html?m=1

    ReplyDelete
  2. Menarik program detox Shaklee ni. Jemput juga follow blog saya www.zafranzafrina.blogspot.my

    ReplyDelete