PERLUKAN PENGURUSAN BERAT BADAN ?

 PERLUKAN PENGURUSAN BERAT BADAN ?

Berdasarkan Tinjauan Kebangsaan Kesihatan dan Morbiditi (NHMS) 2019, satu daripada dua penduduk dewasa Malaysia mengalami masalah berat badan berlebihan atau obesiti. 

Salah satu faktor pendorong yang tidak dapat dinafikan ialah pandemik Covid-19 di mana penduduk Malaysia menghabiskan lebih banyak masa di rumah, kurang melakukan aktiviti fizikal dan makan apabila berasa tertekan. 

Jagalah kesihatan dan urus berat badan anda. Kami akan tunjukkan cara untuk melakukannya.


Berubahlah kepada Anda Yang Lebih Langsing, Lebih Sihat dengan SET HELLO NEW YOU.

Bakar dan Bina Cinch® Shake
Manfaat satu hidangan penuh yang dibawakan dalam bentuk minuman yang lazat dan berkhasiat. Ditambah dengan Leusina untuk pengurusan berat badan secara sihat. Mengandungi 20 jenis vitamin dan mineral penting.


Perangsang Tenaga ESP Soy Protein
Protein berasaskan tumbuhan bukan-GMO yang lazat untuk membekalkan tenaga berterusan. Dalam uncang yang mudah diambil pada bila-bila masa dan di mana-mana sahaja. Makanan rendah lemak dan tanpa kolestrol.

Pencernaan dan Pembersihan Yang Lebih Baik Herb-Lax™
Dipertingkatkan dengan campuran proprietari termasuk daun senna yang digunakan secara tradisional sebagai laksatif semulajadi. Menggalakkan pergerakan usus untuk membantu proses semulajadi tubuh badan.

Membekalkan Nutrisi dan Rasa Kenyang Life Shake Elderberry 
Minuman protein yang berkhasiat dan berkrim dengan pemanis tanpa kalori (Reb M) untuk memelihara paras gula dalam darah. Mengandungi enzim pencernaan, prebiotik dan serat untuk pencernaan yang sihat. Mengandungi 24 jenis vitamin dan mineral dengan tambahan ekstrak elderberi untuk perlindungan tambahan.

Pembakar Lemak Semulajadi Lecithin
Pengemulsi daripada sumber semula jadi kacang soya. 

Meningkatkan Kadar Metabolik OmegaGuard
Membekalkan asid lemak penting omega 3 bergred farmaseutikal yang berspektrum luas. Dihasilkan melalui proses penyulingan molekul proprietari tiga peringkat. 




No comments