Testimoni Shaklee Saya

Tanggal 2014 merupakan tahun yang paling bermakna bagi Kak Iz.

Kelahiran Muhammad Uwais Zaim bin Hizal adalah kelahiran keempat.

Yang istimewanya, dari Uwais dalam kandungan Kak Iz dah berazam nak menyusukan secara eksklusif sehingga 2 tahun.

Abang-abang dan kakak Uwais merasa susu ibu tapi bukanlah dalam masa yang lama. Dalam pantang, paling lama pun 6 bulan menyusu, lepas tu dengan susu formula.


PERCAYA SEBELUM BERJAYA !

Kak Iz dah siap-siap beli freezer, nak simpan stok susu EBM. Nak kumpul stok, sekiranya berlaku kecemasan dan nak hantar kepada pengasuh. Pump susu pun dah siap survey, terus pergi ke kedai di Kuantan untuk beli pump.(masa tu duduk Kemaman.) Bila di kedai, boleh cuba sendiri, dan tanya terus pada pekerja pump yang sesuai. Sangat teruja!


STRESS DI AWAL KELAHIRAN

Awal-awal kelahiran, Kak Iz memang stress, disebabkan susu tak nak keluar, sikit sangat. Macam tak keluar langsung sebenarnya. Keluarga pun ada beri nasihat supaya jangan terlalu mendesak. Alhamdulillah masa tu seorang sahabat Kak Iz semasa sekolah menengah, memberi tunjuk ajar, untuk menjayakan penyusuan eksklusif.


PENAT MULA DIRASAKAN

Bayangkan dengan kelahiran anak keempat, ada 3 orang lagi anak yang perlu Kak Iz urus, suami pun perlu diberi perhatian, dengan anak kecil lagi, Memang PENAT !

Bila dah mula kerja, perlu bahagi masa antara keluarga dan kerjaya. Di tempat kerja Kak Iz mengepam susu. Balik rumah urusan rumah, anak-anak dan suami perlu diurus.

Penat sungguh, rasanya !


SOKONGAN DENGAN SET MENYUSU SHAKLEE

Kak Iz mula mencari supplement tambahan, untuk mengatasi masalah badan yang penat dan letih. Di kuarters tempat Kak Iz tinggal, ada seorang SID shaklee. Terus Kak Iz hubungi dan nak beli set menyusu.

Vitamin C, Vitalea, B complex, ostenutrix , supplement yang Kak Iz mula-mula ambil. Alhamdulillah dengan set ini, Kak Iz rasa lebih bertenaga dan cergas.

Lepas tu Kak Iz ambil Esp, terus jadi milk booster Kak Iz, sebab bila minum, Kak Iz rasa lebih bertenaga, susu pekat dan baby kenyang.

Masya Allah, Alhamdulillah, seronok sungguh rasanya.


TERUS MELANGKAH 

Selepas dapat kesan yang baik dengan set menyusu, Kak Iz terus jadi ahli dan maju lagi kehadapan dengan membina perniagaan dengan shaklee bermula 2014. Sehinggalah pada 2022, Kak Iz berjaya rank up sebagai supervisor, rank pertama shaklee.


TERUS SETIA

Alhamdulillah, dengan shaklee, Kak Iz bukan sahaja dapat kesihatan yang baik dan juga kewangan tambahan.


Kak Iz mengalu-alukan mereka yang nak membina perniagaan dengan shaklee atau nak dapatkan produk shaklee, boleh KLIK DI SINI.

Bukan Kak Iz sahaja yang mempunyai testimoni shaklee, ramai lagi yang mempunyai testimoni shaklee yang hebat. JOM KLIK DI SINI.


DOAKAN

Semua pembaca yang dihormati, mohon doakan Kak Iz dapat hadiah istimewa tajaan http://www.anakkuwira.com 

               

#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023

No comments