Mengapa Saya memilih vitamin Shaklee?

 Assalamualaikum semua.

Berjumpa lagi kita dalam blog Kak Iz.

Hari ini, Kak Iz nak bercerita tentang apa yang Kak Iz amalkan sejak 2014 sehingga kini.

Pada tanggal 9 Ogos 2014, lahir anak Kak Iz yang keempat, Muhammad Uwais Zaim diberi namanya. Sejak Uwais dalam kandungan Kak Iz dah berazam untuk menyusukan Uwais sehingga 2 tahun.

Kak Iz mencari ilmu penyusuan dari pembacaan, rujukan dari rakan-rakan yang berjaya dan juga menyertai support grup ibu menyusu. Dalam masa yang sama, untuk cergas fizikal dan mental sebab Kak Iz juga bekerja, Kak Iz juga mencari vitamin untuk boost energy dan milkbooster.

Alhamdulillah Kak Iz jumpa vitamin shaklee. Masa tu Kak Iz ambil, Esp sebagai energy dan milkbooster. Dan target Kak Iz juga tercapai apabila dapat menyusukan Uwais Zaim sehingga 2 tahun.

Hari ini Kak Iz nak ceritakan,

MENGAPA KAK IZ MEMILIH VITAMIN SHAKLEE?

1. INNOVASI 100 TAHUN

Komitmen Dr. Forrest C. Shaklee untuk membantu orang lain hidup lebih sihat bermula apabila beliau mencipta multivitamin pertama di Amerika Syarikat lebih 100 tahun yang lalu. Dalam membina legasi inovasi dan sainsnya, falsafah Living in Harmony with Nature® adalah tunjang jantung kepada semua yang kami lakukan.

Dari produk nutrisi dan kecantikan yang terbukti secara saintifik hingga ke kemampanan alam sekitar, kami telah membantu berjuta-juta orang hidup lebih sihat, lebih muda dan lebih puas dengan kehidupan. Dan kami boleh membuktikannya.


Kami komited untuk membuat produk dari bahan semula jadi yang asli.

  • Produk kami bebas daripada bahan tiruan dan bahan kimia yang berbahaya.
  • Produk kami mematuhi standard keselamatan tertinggi.
  • Produk kami lembut pada persekitaran.
  • Setiap satu daripada produk kami adalah bebas gluten.
  • Kami tidak pernah melakukan ujian ke atas haiwan dan kami bebas dari penganiayaan.

Dari produk nutrisi dan kecantikan yang terbukti secara saintifik hingga ke kemampanan alam sekitar, kami telah membantu berjuta-juta orang hidup lebih sihat, lebih muda dan lebih puas dengan kehidupan. Selamat. Terbukti. Berkesan.


2. SELAMAT

Komitmen Jangka Panjang Shaklee untuk Ketulenan, Keselamatan Dan Keberkesanan.
Di Shaklee, kami memusatkan perhatian kepada kualiti setiap produk kami. Walaupun pengeluar menjalankan ujian ini, apabila produk ini dihantar ke Shaklee, kami menjalankan ujian bebas kami sendiri. Shaklee mengendalikan lebih 100,000 ujian kawalan kualiti setiap tahun untuk memastikan kualiti dan potensi produk kami kepada anda.



3. TERBUKTI

Formula unik kami EKSLUSIF TERSEDIA dari Shaklee.
Produk kami disokong oleh lebih daripada 100 paten dan yang sedang dipaten. Shaklee mempunyai lebih daripada 135 kajian klinikal, kertas saintifik, dan pembentangan, termasuk Kajian Landmark dan Kajian Telomere.

Lawati healthresource.Shaklee.com untuk keseluruhan kompendium penyelidikan yang ditaja oleh Shaklee.

“ Kajian Landmark dan Telomere menunjukkan bahawa populasi Shaklee sangat sihat daripada populasi umum. ”

Dr Elizabeth Blackburn
Pemenang Hadiah Nobel dalam perubatan 2009


 

4. BERKESAN


Atlet yang dikuasakan oleh Shaklee telah memenangi 137 pingat emas, perak, dan gangsa dalam perlawanan. Produk kami memberikan perbezaan dalam kehidupan berjuta-juta orang, dari atlet pasukan prestasi tulen kelas dunia Shaklee sehinggalah ke angkasawan NASA. Dan ia dibuktikan oleh orang seperti anda dan saya.

5. JENAMA YANG DIPERCYAI



Shaklee diundi sebagai jenama yang dipercayai dari 2021, 2022 dan 2023.

Alhamdulillah memang tak salah pilih jenama shaklee.

Nak cuba produk shaklee, boleh roger2 ya. KLIK SINI

#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023


No comments