SET MIGHTY GEM

Assalamualaikum, bertemu lagi kita hari ni, kali ni saya nak share "Pengalaman berharga bershaklee".

         Pengalaman yang paling berharga saya dengan shaklee adalah bila saya ambil set mighty gem
Sejak saya lahirkan anak pertama, saya selalu sgt cepat letih, malam lepas isyak mesti terus tidur.
Bila bulan puasa lagi la bertambah letih,kalau pukul 5 tu dah lembik la tapi tak ada la sampai tak puasa,cuma tak masuk dapur. Disebabkan saya duk umah mertua,bila camtu kita rasa tak best la tak buat apa2 kan.

       Masa ni dah start cari supplement,try supplement lain dulu walaupun masa ni dah guna shaklee. Cari supplement lain sebab saya jenis yang tak istiqamah la kalau kena makan ubat ke supplement,tambah2 kalau yang kena bancuh, pastu mudah terpengaruh dgn iklan.
2015 saya lahirkan anak kedua, nak dekat nak puasa tahun tu,sy buat keputusan nk try yg shaklee sebab sy fikir anak sorang pun sy dah lembik bila berpuasa,ni pula dua orang anak,fully bf lg, jd sy pun ambil esp,mealshake dan pd bulan puasa tu

         Hari pertama minum mmg rasa berbeza,rasa ada tenaga,boleh tolong kat dapur sedia juadah berbuka,lps berbuka pun xletih, boleh berterawih kat rumah,kalau sblm ni memang tak berterawih sbb dh berbuka pun badan still letih,xlarat nk buat apa2 dah
Sejak tu,set mighty gem ni sy teruskan minum hingga sekarang,setiap pg sebelum p lab memang ambil

         Set ni memang set berharga bg sy. Sekarang dh tak pandang produk lain dh,setia dgn shaklee. Dari set ni,saya tambah ambil produk shaklee yg lain. Ok itu sahaja perkongsian sy,terima kasih.
ALHAMDULILLAH...
Sharing dari rakan yang dah rasa shaklee effect.

Jika anda juga berminat untuk mendapatkan set ini,boleh hubungi saya

izwati
013 530 4142
sid 1173799
cod kemaman kuala kangsar





No comments